How can we help you?

Heb je een vraag?
Onze FAQ is de snelste weg om jouw antwoord te vinden!

Bestellingen

Waar is mijn bestelling?

Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u per e-mail de track en trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. Geen trackingcode ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Welke betaalmethoden zijn er?

Aaiko accepteert IDEAL, Visa, Mastercard, Sofort, Bancontact & Amex.

Kan ik een artikel ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om een ​​artikel te ruilen. Indien u een artikel in een andere kleur of maat wenst te ontvangen, raden wij u aan een nieuwe bestelling te plaatsen.

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als u op werkdagen voor 14:00 uur de bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Heeft u na 14:00 uur besteld? Dan versturen we de order de volgende werkdag.

Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer u een bestelling boven de €75,00 plaatst, betaalt u geen verzendkosten. Plaatst u een bestelling met een totaalbedrag onder de €75,00 euro? Dan worden er verzendkosten van €3,95 in rekening gebracht. Voor internationale bestellingen worden altijd verzendkosten in rekening gebracht.

Naar welke landen verzendt Aaiko?

Aaiko verzendt momenteel naar de volgende landen: Nederland, België, Duitsland, Portugal, Frankrijk, Denemarken & Italië.

Retourneren

Ik wil een artikel retourneren.

U kunt elk artikel binnen 14 dagen na ontvangst van uw oorspronkelijke bestelling retourneren voor een terugbetaling. U heeft het recht om de verpakking te openen en de inhoud te controleren, maar het product moet ongebruikt worden geretourneerd. Alle originele verpakkingen en labels moeten intact zijn bij het retourneren van de goederen. Alle goederen worden bij terugkomst geïnspecteerd. De goederen zijn uw verantwoordelijkheid tot dat ze ons magazijn bereiken. Retourkosten zijn helaas niet gedekt en dient u zelf te betalen.

Is retourneren gratis?

Retourkosten zijn helaas niet gedekt en dienen door u zelf betaald te worden. U kunt ervoor kiezen om uw artikelen per DHL, DPD of PostNL te retourneren. Maak gemakkelijk een retourzending aan in ons retourportaal.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Zodra uw pakket in ons magazijn is aangekomen, hanteren wij een verwerkingstijd van 14 dagen. Zodra we uw bestelling hebben verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail. Heeft u nog niets gehoord en is het 14 dagen geleden dat uw retour is aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bestelling klopt niet.

Als u een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, kunt u deze gratis retourneren. Neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur in het geval van een beschadigd artikel een e-mail met foto's van het artikel naar webshop@aaiko.com.

Producten & Garantie

Wat zijn de wasvoorschriften?

Op elk Aaiko item vindt u een waslabel. We raden u ten zeerste aan om deze instructies te volgen om uw Aaiko items lang mooi te houden.

Krijg ik garantie op mijn producten?

Alle Aaiko producten worden geleverd met een garantie van zes maanden, inclusief producten die tijdens de uitverkoop zijn gekocht. Helaas geven wij geen garantie op artikelen die tijdens onze sample sale zijn gekocht. Als u een Aaiko artikel in een andere winkel/website heeft gekocht hangt de garantie af van de regels die de winkel/webshop hanteert. Wij raden u daarom aan om contact op te nemen met de desbetreffende winkel/webshop, zij kunnen u garantie geven op het artikel.

Hoe weet ik welke maat ik moet hebben?

Op elke artikel pagina vindt u een maattabel die u kunt helpen beslissen welke maat u moet nemen.

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Wij staan voor u klaar! Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Neem contact met ons op via e-mail webshop@aaiko.com of bel ons op +31 (0) 20 49 22 921

Find us nearby

Quick store locator, click here for an extended version.