Verzending & retourneren

Verzending
Waar is mijn bestelling?

Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u per e-mail uw track en trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Als de bezorgtijd langer duurt dan u had verwacht, raden we u aan om eerst de trackingcode te controleren om te zien of de bezorgtijd van uw pakket vertraging heeft opgelopen. Kunt u de locatie van uw pakket nog steeds niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen u helpen uw bestelling te volgen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u een trackingcode waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer u een bestelling boven de €75,00 plaatst, betaalt u geen verzendkosten. Plaatst u een bestelling met een totaalbedrag onder de €75,00 euro? Dan worden er verzendkosten van €3,95 in rekening gebracht.

Voor internationale bestellingen worden altijd verzendkosten in rekening gebracht.

Naar welke landen verzendt Aaiko?

Aaiko verzendt momenteel naar de volgende landen: Nederland, België, Duitsland, Portugal, Frankrijk, Denemarken en Italië.

Is er een artikel dat u graag retour wilt sturen? Geen probleem! U kunt elk artikel binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren voor een terugbetaling. Natuurlijk mag u de bestelling openen, de inhoud controleren en passen, maar zorg er wel voor dat de producten die u retourneert ongebruikt en compleet met originele verpakking & labels zijn. We kunnen geen gebruikt product of artikelen terugnemen zonder de originele verpakking en labels.

Houd er rekening mee dat de geretourneerde goederen uw verantwoordelijkheid zijn totdat ze ons magazijn bereiken, dus zorg ervoor dat ze goed verpakt zijn om schade te voorkomen.

Het kan tot 14 werkdagen duren voordat terugbetalingen zijn voltooid door uw bank, afhankelijk van de verwerkingstijd.

Retourneren
Ik wil een artikel retourneren.

U kunt elk artikel binnen 14 dagen na ontvangst van uw oorspronkelijke bestelling retourneren voor een terugbetaling. U heeft het recht om de verpakking te openen en de inhoud te controleren maar het product dient ongebruikt geretourneerd te worden.    

Alle originele verpakkingen en labels moeten intact zijn bij het retourneren van de goederen. Alle goederen worden bij terugkomst geïnspecteerd. De goederen zijn uw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken.

Maak een retourlabel aan voor de retourzending & vul het retourformulier in via het online retourportaal. Klik hier voor het online retourportaal. Vergeet niet het orderformulier bij de retourzending toe te voegen.

Kan ik meerdere bestellingen in één pakket retourneren?

Ja, het is mogelijk om meerdere bestellingen in één pakket te retourneren. Het is hierbij belangrijk dat de orderformulieren van beide bestellingen in het pakket zitten.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Het kan tot 14 werkdagen duren voordat alle retourzendingen door uw bank zijn voltooid, afhankelijk van de verwerkingstijd.

Is retourneren gratis?

Retourkosten zijn helaas niet gedekt en dienen door u zelf betaald te worden. U kunt ervoor kiezen om uw artikelen per DHL, DPD of PostNL te retourneren.

Maak gemakkelijk een retourzending aan in ons retourportaal, klik hier.

Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen.

Als u een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, kunt u deze gratis retourneren. Neem dan contact op met onze klantenservice zodat zij u een manier van gratis retourneren kunnen aanbieden. Stuur in het geval van een beschadigd artikel een e-mail met foto's van het artikel naar webshop@aaiko.com.

Kunt u hier het antwoord op uw vraag niet vinden?

Onze klantenservice staat dagelijks voor u klaar! Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.